Lokale kunder strømmer til: Marketingbureau i Holstebro udvider

De vestjyske virksomheder tør igen åbne pengekassen og satse på digital markedsføring. Det kan mærkes hos det digitale marketingbureau, WeMarket, der på ny oplever tilgang af vestjyske kunder i kølvandet på Covid-19, og som følge af den øgede travlhed er Natascha Berg Rønde indtrådt som ny partner i virksomheden foruden ansættelsen af Digital Specialist, Henriette Kahlert.

For blot halvandet år siden åbnede det digitale marketingbureau, WeMarket en afdeling i Holstebro, og siden er kunderne strømmet til. Blandt de nye kunder finder man et stort antal lokale kunder fra Holstebro og Vestjylland, og som naturlig følge af travlheden er der ikke blot ansat én, men to nye medarbejdere i marketingbureauet.

Udvidelsen fra én til tre medarbejdere på kontoret, gav dog noget trange kår i de gamle lokaler, og derfor har WeMarket Holstebro taget konsekvensen og flyttet computere, mødebord og potteplanter til mere rummelige lokaler i Nupark 51. Bureauet forventer nemlig ikke, at udvidelsen stopper her.

“Efterspørgslen på vores produkt er stor. Vi oplever, at lokale virksomheder vil have en lokal samarbejdspartner, som hjælper med alle aspekter af digital marketing og kan styre slagets gang – og hvor det samtidig er nemt at mødes ansigt til ansigt. For at kunne holde niveauet på vores kunders tilfredshed og sikre fortsat vækst er Natascha Rønde blevet partner i WeMarket Holstebro, og Henriette Kahlert er ansat som digital specialist,” forklarer direktør i WeMarket Holstebro, Jesper Fredholm.

En noget anderledes jobstart

Natascha Berg Rønde, som forinden var ejer af kommunikationsvirksomheden Rønde Communication and Consulting, købte sig ind i WeMarket Holstebro som partner lige inden Corona-bølgen rullede ind over Danmark. Og det betød en noget anderledes start i virksomheden end forventet.

“Det var en svær tid at starte i forbundet med en masse usikkerhed. Jeg var bange for at kunderne af ren frygt for fremtiden ville vælge at skære marketing væk frem for at opgradere. Men det viste sig heldigvis at være ganske ubegrundet, for nu står vi i en situation, hvor vi oplever stor kundetilgang og opgradering af både gamle og nye kunder til vores nye VækstPartner-pakke, hvor vi skal bruge endnu mere tid på vores eksisterende kunder,” lyder det fra Natascha Berg Rønde

Det nye VækstPartner-setup hos WeMarket betød også, at allerede umiddelbart efter de danske virksomheder lukkede op igen, blev Henriette Kahlert hevet ind som praktikant hos WeMarket. Det skulle dog ikke vare længe, førend bureauet så et stort potentiale, og hun blev i starten af august ansat på fuld tid som Digital Specialist med primært fokus på Social Media, som WeMarket Holstebro spår, bliver et endnu større medie for salg i de kommende år.

Flere nyheder